July 12, 2011

updated

Posted by DQ at 06:29
Hi . see u again here  ;D

And how are you all? hehe xD Harap semuanya sihat dan yg paling important adalah happy ;D kepada yg byk problem tu , don't worry ! everything gonna be okey ;D just let God walk with us and put Him in every desicion and choice we make. don't give up ! cause we have no other choice , just go on ;D

Today is tuesday .
dan saya dapun mendaftar kursus hari ini
tomorrow would be my first class for this semester
last semester
harapan saya meningkat lah pointer
semester ni
dan saya akan study dgn lebih baik
ermm.. =.=!

apapun , syukur sebab saya 
sudah seminggu disini
dan syukur sebab semuanya semakin lebih baik
thank you Tuhan 
semuanya diawali dengan baik
dan saya berdoa spya
keadan ini akan berterusan
dgn baik
AMEN

thank you Tuhan ;D







0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting