July 15, 2011

No title

Posted by DQ at 19:13
morning peeps
cmana tidur korang semalam ? ada mimpi indah ka atau pelik ? saya ada mimpi neh . pelik oh ! =.= 
saya tidak faham nih tu mimpi . dan yang lagi pelik saya mimpi benda tu 3 malam berturut2x dah . betul !! 
saya jadi takut ohh . korang tau apa .. 
gini bah .. 
ada haiwan kecil macam semut kan selalu p serang di bahagian leher saya . waaa !! korang taw , lowpun dia haiwan yg kecil tapi agak sukar juga ohh saya kasih bunuh . waahhh !! dasyat kan. x pernah saya mimpi bgni oh..setiap kali mimpi begitu, saya mesti tebangun dan mmg la kan saya rasa weird sgt . mmm , may be saya tidak berdoa masa tidur.
oyeahh ! neh adalah weekend . apalah plan kamu ? 
 saya masih confuse @@? 
maw buat apa . hahaha
oyaehh . now saya sedang mendengarkan lagu rohani . all songs from Dewi Guna . waaa~ lagu yang sangat memberkati saya .
thanks Lord dengan lagu2x yang indah ini . ia lebih menguatkan dan mengingatkan saya supaya slalu bersandar pada-Mu .
actually , saya sangat rindu dgn family saya . ya ! i miss them teriblly =.=! almost 3 weeks here , tipu lah kan if saya  cakap saya tidak pernah cry ingat dorang .. yupp . sungguh merindui mereka . bertahan saja untuk beberapa bulan .
ermm ,,
itu saja tuk pagi ini . berusaha lah supaya hidup kita selalu memilih yg terbaik .
TO LIVE WITH JOY 
sekian xD
Its me-Dq 



0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting