July 18, 2011

convocation polikk

Posted by DQ at 11:00
Jam di depan lappy saya tepat menunjjukan 1.33 p.m , and yah ! i'm not sleepy yet. i dont wanna get  panda eyes but apa boleh buat, mata saya still tidak maw tidur . fresh* and for sure, esok saya pasti akan bangun 6a.m or paling lewat lah bgn jam 7 a.m . ohyahh ,sekarang saya mmg tdk dapat tidur dan saya berfikir ttg byk perkara. and saya maw kasih taukan, saya sad. amatlah sedih. cause saya tidak dapat p konvo politeknik kota kinabalu yang didakan pada hari esok . ermmm =.=" banyak angan2x tidak dapat capai sebab xdapat dtg konvo . and and, mesti kawan2x saya yg study d penang neh sedih juga kan bila ingat hari konvokesyen.sabar sajalah kita ahh. harap2x lah dapat habiskan sem ni dan menjelang april nanti kita akan dtg d penang untuk konvo bersama. Amen ! haleluyah to the Lord. huuu~~ bukan mudah bila berjauhan dgn tanah air ni. byk perkara kita kena korbankan. itu ini semua mesti dirancang dengan baik. barulah saya sedar cmana jauhnya langit dan bumi d tempat orang...jadi kenalah bersabar untuk segala cabaran dalam hidup.  cayaoh2x key ;D

apapun , tuk suma kawan2x yg dtg konvo dan yg tak dtg konvo 
congratulations on ur convocation . happy gradution day ! ;D
enjoy ur day

Fuuuyohh !!
nak cerita cikit.. shuuuhhhhhhhhhhh ! *jgn bagitau sama orang lain xD
bukan mengumpat ok, just muncul idea d otak bila da org buat hal dalam class tadi.
soalannya begini , kenapa suka betul jd sccaner~?? LOL ! semart betul ka dressing kami .*laugh

ok lah, gudnite . God bless !



0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting