July 29, 2011

30 JULAY 2011

Posted by DQ at 20:25
morning peeps

maw cerita cikit . boleh?
ermm ... semangat saya bangun pagi ni . kenapa? saya pun tidak taw . yang penting apa yang berlaku semalam namo saya ingat lagi . pass is pass . kurang sudah sedih2x ni .seperti biasa , hari ini saya bagun pada jam 7 a.m tapi tertidur lagi kejap sampai jam 8 a.m . itupun gara2x pintu diketuk sangat lah kuat oleh housemate yang begayakkk c AZA AJMIZA JAMAIN . hahahahaha ! dulik , dia sengaja . WINA juga lah the besttt , dak pernah c bangun sia.. huhuuu ~ 

bukan alang2x ahh , saya bangun jak terus p kitchen dan masak nasi goreng kampung . HAHA ! xD ingat kamu d restaurant jak taw masak , sia pun pandai .*perasan*! free bahh .
OYEAHHH ! sepatutnya hari ini saya d rumah bah ni . mean saya d rumah kg. mangaris .ngee~~ ;D
sebab hari ini causin sa kawin . and yeah , dorang suma mesti busy kan plus bahagia la dgn majlis ni . waah ! banyak kali sudah ketinggalan majlis atau apa2x function d rumah oohh . adesss. sangatlah ndak best bah , and sanngat lah sedih saya teda d sana . anyway , semaoga bebahagia tuk mereka berdua . Tuhan memberkti perkhawinan ini . hihihi ...

 RITA JUENTER
MAY GOD BLESS YOUR DAY

WISH YOU
HAPPY WEDDING DAY 

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting