June 28, 2011

Four in One

Posted by DQ at 23:03
hello peeps !

Me blogging again !

LUNCH 

now almost 2.00 p.m
and yeaah
saya belum lunch lagi
perut masih belum lapar
memang sudah jadi rutin harian saya 
mamam lewat
except i'm at home

just now
i accept text from sumone

him : sudah lunch? ;D
Me: not yet . u ?
him : oredy, hihi^^ nanti p makan . jgn makan sour food k
me : okey . 

ermm , everytime kena asked pasal makan
mesti d remind yang itu 
 
tapi okeh juga lah
thanks for always caring about me
;)

LAST DAY

ermm
yg sebenarnya
saya boring juga hari ini
walaupun last day working sudah
walaupun ada orang datang bawa ceta
dan
walaupun ada wifi free  
(terima kasih redtone wifi ,tanpa wifi saya bosan tahap gaban disini )
haha
tapi ya ! saya tetap boring

ohhyeahh !
hari ini saya akan dapat gaji
;D
tapi sayanggg!
;(
saya kena bayar RM140 for baju kurung yg saya buy
(sebenarnya saya hutang dulu tu baju okey) xP

then

saya maw beli kasut untuk kuliah
lagi esok d KK

sama 

saya maw iron rambut lagi if cukup budjet lahh
kunun ! xP

dan

tiada lagi , habis duit gaji 
HAHAHA 


OK !
I'M LAZY TO THINK THAT I MUST BACK TO PENANG

saya betul2x malas tahap gaban
saya malas maw fikir tu isnin(4julay)
sana kurang makanan yg sia suka makan (mostly curry food)
sana tiada kicap manis cap ayam yg sedap like sabah (semua cair2x)
sana besar2x lada dia, susa maw cari cili padi (shocked jg sa masa baru2x dsana)
sana jauh sama family
tapi
 sanalah saya banyak dapat pengalaman baru
semakin jauh pejalanan , semakin luas penetahuan



CONVOCATION

congratulations to all candidates of the 15th convocation
finally dapat juga segulung sijil 
sorry PKK
i can't coming 
napalah bukan mei ka , june ka 
saya marah sama pihak pengurusan poli
sedihh sgt2x owhh
T.T

Baik lah itu saja untuk hari ini
jumpa lagi untuk entry yang akan datang
semoga kita happy semua

SEKIAN





0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting