June 23, 2011

SPA-8

Posted by DQ at 23:42
currently listen to Taylor swift- Last kiss

TODAY STORY

:: SPA8 ::

 also known as 
SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM

untuk pengetahuan semua
saya dah isi SPA8 ni selama
tiga tahun berturut2x
dan kali ini adalah
kali yang ke-4
every year saya akan renew
balik permohonan saya

huuu >.<!
rumit juga taw isi borangnya
tapi perlukan kesabaran
dan kena pilih 
pekerjaan yang betul2x kita mahu

talk about this kan
saya rasa sedih eh
u all know why?
sebab saya masih belum dapat apa2x
latter or calling from Spa8
4 years
lamanya saya setia menunggu kan
from 2009 until la now 2011

tuk kali ni
saya sangat berharap
yang saya akan dapat
panggilan interview
lowpun hanya sekali

kalo kamu maw taw
nilah salah satu hasrat saya dari dulu
mahu
bekerja di sektor kerajaan
*prayer*
tidak kira keja tu 
dalam bidang yang saya ambil sekarang 
ataupun tidak

walaubagaimanapun
saya tetap berusaha
*BERJUANG SAMPAI AKHIRNYA*
itulah misi hidup saya now
jgn mengalah selagi mampu berjuang

annehwehh 
GudLuck tuk suma key

harap2x kita suma dapat kejayaan
God bless us 

LOVE U ;D












0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting