April 28, 2011

UPDATE !

Posted by DQ at 11:06
Hello !
bertemu lagi kita
rasanya lama dah tidak update blog
minggu neh suma paper yg mmg killer la orang bilaang
kalo boleh dak payah lah tidur semalaman
study dan kajilah soalan yang akan kuarr
mata jadi panda dahh soma
huu~~

papun , saya dak lah berharap pointer yang tinggi sgt 
cukuplah dapat kekalkan pointer 3.++
saya percaya janji God dalam hidup saya
and now , saya mo claim dgn God 
saya taw papun yng Dia berikan
itulah yang terbaik
:DD

okehh , cerita malam ini .


 " SELAMAT HARI LAHIR untk yg ke 20 satu"
genaplah sudah umur saya sekarang
hehehe xDDD
yala lah kan , manada orang yang makin dewesa makin 
menurun usia kan , mesti meningkat
biar fizikal nampak mudah , tapi jiwa matang 
hehehehe , xDD
btw , thanks Lord .
thanks key to all fren yang wish befday saya 
kalo sampay dah befday kamu, saya wish juga
 kalo lah dapat online  lagi

30 april 2011
8.45p.m
flight saya balik sabah
yahuooooo ~!!!!
gembira teramat riang saya oh 
sehari lagi....
saya rindu balik rumah 
rindu segala-galanya dsana
:D

ermm , apa lagi .???
exam sudah habis 
maksud 

NO more quiz
NO test
NO asigment
NO class

For two months
sioknya :)

heheheh !! xDD

saya dah packing barang okeh 
banyak sangat 
bahh key lah 
sebelum tu , mungkin ini lah kali terakhir update blog
selama bercuti d kg tersayang 
dsana teda kaut line bah 
gprs saja . dui ..
tapi xda pah ,, yang penting kita
suma bahagia .

cuti nih saya berharap saya dapat belajar
muzik . kalo boleh keyboard :)
kalo lah dapat kalo xda pun harap
dapat buat perkara yang tidak memboringkan
dan lebih bermanfaat 

lagi satu , boleh kasi improve english saya neh . Amen Lord .

key lah , selamat malam semua 
Tuhan memberkati :)




0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting