April 11, 2011

APAKAH SAYA BUTA ?

Posted by DQ at 08:12
Mood : =.="
hearing to Bobby songs

T.T

adakah saya terlalu sensitif
sehingga saya mudah tuk terasa

adakah saya yg terlalu memikirkan
sehingga saya tidak medengar kata hati sendiri

adakah saya kebudak-budakkan
sehingga hati mudah untuk dipermainkan

atau...

adakah saya silap menjadi teman bagi sesiapapun
sehingga saya tidak dapat lagi memperbetulkan apa yang salah

apakah saya memang diberi kan dua hati untuk disakiti
sehingga saya mudah untuk menitiskan air mata

mungkinkah saya terlalu baik
sehingga lupa ada yg sedang menikam diri dari belakang

apakah kejujuran saya terlalu tulus
sehingga orang lain mudah melemparkan kata-kata yang menyakitkan

mungkinkah saya membiarkan apa yang sedang berlaku
sehingga saya sering mempertahankan apa yang sudah punah

atau mungkin...

saya seperti orang yg tiada nilai pun
hanya berharga ketika dalam kesukaran
tapi umpama paku yang berkarat ketika dalam kesenangan


huuuu~~
hati saya hujan
hujan
hujan
dan 
hujan lagi
hujan dengan airmata
sakitt~
sangat lah sakit

APAKAH SAYA BUTA?

BUTA KERNA TIDAK MAMPU MELIHAT LAGI
SEMUA YANG TERJADI 



0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting