April 5, 2011

Tolong saya bah ='(

Posted by DQ at 17:15
Morning Mr. D
morning blogger
last nite i cant sleep anymore
i'm thingking about myself
think bout my mistakes
kerana tidak 
berani
malu 
takut diketawakan 
takut mencuba
rasa rendah diri
rasa orang lain lebih baik 
suma lahh
padahal saya maw bah belajar
macam dorang

why i did not correct the mistake ?
why yanie !

oo God
i need the courage to do it
i really2x want to do it
i must to start learning
not just learn to live
but why !
until now, still cant do this
arghhhhh !!!!
buat saya tekanan betul oo
T.T"
sumone angry sama sya semalam
sebab neh lehh
dipaksa becakap pun diam jak
pa tidak orang panas
tolong saya bahh
saya dak boleh bt neh

All my fault
just speak yanie
please ! 
"kesilapan akan buat ko lebih tekun 
memperbaiki ur english"

duhh !!!
someone help me
help me to be brave speak in english
merana jiwa sudah saya

Tolong saya bah !
:'(





0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting