April 4, 2011

Saya nak luah lagi boleh ??

Posted by DQ at 08:36
KALO lah kan semua BOLEH !

1#
Bolehkah saya tidak payah hantar assignment , tak payah ambil kuiq , tdk payah ambil test . terus dapat PB mantap.

2#
Bolehkah saya dak payah study tuk final terus dapat 4flat suma subjek .

3# 
Bolehkah saya datang exam duk diam jak tapi pen bergerak .

4# 
 Bolehkah saya bagi putar masa kembali.

5#
Bolehkah saya hidup tanpa kesusahan .
6#
Bolehkah saya jadi orang yang dak pentingkan perasaan.

7# 
Bolehkah saya dapat free ticket balik sabah setiap minggu.
8#
Bolehkah saya dak payah merunggut sebab keadan sekeliling saya.

9#
Bolehkah saya buat benda yang sama , kesakitan yang sama orang bagi dgn saya .
10# 
Bolehkah saya tidak perlu menitiskan airmata .

BOLEHKAH????

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting