April 4, 2011

Today story

Posted by DQ at 04:20
Saya maw luah cikit  , 
tapi neh kan buat saya merungut . 
Sorry my Lord . 
i'm not sure to say that i have the strenght to face  :'(
tapi ini hanya luahan d blog key
sorry mood sdg emo  plus sad
=.="

pernahkah kamu merasa begitu byk 
kehendak dalam hati kamu?
mmg lah pernah kan
now
.........
itu la situasi saya 
saya maw itu
saya maw ini
tapi saya tidak taw bila dapat
kdg2x saya maw macam orang lain
mampu dapat ini mampu dapat itu
bukan la kekayan taw kesenangan 
yg saya ingin kejar
bukan lah kebendahan atau kehormatan
yg saya pinta
itu bukan lah saya

saya cuma perlukan sedikit
perhatian kamu 
walaupun sedikit
itu berbaloi bagi saya
saya taw kamu susah tuk mendapatkan
semua tu
dan bukan mudah 
penat ! yaa.
 tapi kamu penah kah
terfikir cmana hati saya dsini
cmana bertahan tuk tidak
menyalahkan siapa2x
bertahan untuk tersenyum selalu 
bertahan tuk tidak brhubung dgn kamu
it hurts me
bila kamu tidak memahami saya
dan kamu tidak cuba meletakkn
hati kamu dtempat saya
it hurt me again
again and again
adoiii ~
T.T"
saya namaw menyusahkan
tapi saya penat
hati saya penat
betul sgt penat
syukurlah masih ada mereka
yg perduli dgn saya
Maa . Paa
i miss both of you 
really miss you hugs
when i was little
"_"
when i cry , u'll be there to wipe my tears
 trima kasih Tuhan
kerana cabaran ini membuat saya
lebih teguh lagi
######################
huu~ feel okey sudah bila saya
luah d blog 
papun , perkongsian nie biarlah
d blog sadja keyy :)
yg pasti jgn bawa mood kita tu
d luar key 
thanks blogger !
kerana sporting . hahaha

sekian :)


 


 

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting