March 15, 2011

Saya dak p class 2 hari

Posted by DQ at 08:21
14 -15 March 2011
bersamaan dgn hari isnin dn selasa
saya tidak masuk sebab sakit 
sakit muka + bengkak + demam
paling teruk sunburn saya pena alami
ngeri betul >.<
mcm dak sangup tengo muka sdri 
amatlah sakit 
dn sakit tu cuma sya jak yg taw 
rasa maw nangis 
nasib baik lah da surat MC dr dokter
 neh baru tangan belum tengo muka
lagi teruk  


Bukti  

and and , doc ckp dgn saya "use sunscreen next time"
skin sa elergic dgn matahari
da pula ckp sa dak cukup dara d muka 
LOLx ! xP 
HAHAHHAA 
ada lagi masalah baru neh
bank card 
tidak boleh kuar duit nehh 
ermm !!!
gerrrrrrrrrrhhh !!
geramm!
tapi da satu lagu yang memberi kekuatan 
saat sa rasa sukar
bila dgr lagu rohani tenang hati saya
seakan2x Tuhan tu dekat dgn saya
terima kasih Tuhan
Kau sungguh baik

papun sok tetap p class
semangat * clap-clap hand 

key lahh , maw tdr dulu . nitee~ :)
paipai

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting