March 25, 2011

12 minit terakhir

Posted by DQ at 22:41
Mood : sleepy plus tired
hearing to TW song , Captivated


huuu
ngatuk plus tired sangat
minggu neh byk betul keja
mana dengan presentation
dengan kuiz
dengan class menari la
reaheasel menari tuk malam konsert la
huuu~~
semuanya perlukan pengorbanan
tenaga
masa
ruang
waaa~ sgt lah penat
2 hari neh kami sibuk buat mini skirt
tuk tarian sumazau tue

 
nehh lah mini skrit yang telah siap dibuat
dan kami akan pakai
cantiklah berbanding buang kos byk2x beli d luar kan
dan ini la baju+skirt yang akan 
saya pakai tuk malam neh

syukurlah boleh siap
dan berkat kekuatan yg Tuhan berikan
segalanya siap tepat pada waktu 
bukan muda taw maw buat persiapan 
suma tue
kami terpaksa kuar kan dana sdri
hermm
tak payalah diulas pasa tu
menyakitkan kepala jak
pa yg penting malam neh kami maw
bt yg terbaik

ohyahh..
syukur jugalah kan
sebab sebelum neh saya dak pandai jahit
guna mesin
takut kena cucuk tangan d jarum masa menjahit
tapi saya try2x semalam kan
syok pula
and and saya telah siapkan
1 bag kecil g taw 
happy neh
tidak sangka 
1st time pegang mesin
boleh buat bag kecil ohh
betul la teori org bilang tu
selagi kita maw belajar
pasti pandai juga 
lowpun orang len ckp medah
dan biasa-biasa saja
tapi sa tetap hepiy belajar benda baru
pas tu tia takut da ma mesin jahit
hahaha
meh sayabagi korang tengo bag kecil tu

 taraahhhh !


12 minit terakhir
sebelum saya p latihan menari
saya sempat update blog 
hehehe 
okey blogger !
see u !
:)



0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting