November 4, 2011

new entry ;D

Posted by DQ at 23:19
ahhh , finally after a long silent in this blog, saya memberi waktu lagi untuk blogging. syukur untuk setiap waktu yg dilewati meskipun banyak rintangan yg perlu dihadapi. ada juga perkara yang membuat saya "UP" and "DOWN".. biasalah student life kan mesti banyak cabaran :) yang masih kuliah mesti tau kan kehidupan student camana.. huuu , yesterday is was my last class for this semester and that means i must to prepare for my finall exam..tidak sabar rasanya pulang di Negeri Bawah Bayu SABAH bila berpeluang tuk ke airport penang hantar kawan balik di sabah tadi... waahhh ! can't wait that time hehe ^^ rindu dgn family disana ni :D

Btw , saya sgt bersyukur dgn berkat dan kasih setia Tuhan dalam hidup saya. lewat kekurangan Dia percukupkan, lewat menghadapi kesusahan Dia menguatkan saya. Dia Tuhan yg setia menepati janjinya :D
amen ?? hehe . baru saja dapat berkat dari sister tadi. (tq, Gbu always) .

makasi buat teman2x  yang visit blog saya . will visit u all .

God bless ya ;D




1 comments:

beStrong :) on January 23, 2012 at 5:34 AM said...

thanks for visiting my blog ;)
salam kenal ya.. saya bisa manggil kamu apa? :D

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting