November 23, 2011

i'm free ;D

Posted by DQ at 02:41
i just wanna say thank you to God for this day . i felt relaxed. for sure, no more burden to bear as a student status after this.. hahaha ! ;D huuuuuuuhh! tidak terasa masa berada disini begitu cepat berlalu,even though, pada mulanya saya tidak terfikir pun mahu continue study di negeri orang.. and now i'm here , Penang island ;D memang kecewa sangat pada mulanya dapat study disini. macam2x dalam fikiran.. "sana okey ka ah?" and "tidak payah study la,jauh" banyaklah reasons lah...but maybe this was God's plan to me..yaa , God knows what the best for me.. He wants me to be more manture about life maybe  dan Tuhan benar, many things that i learned.. walaupun sebahagiannya mmg pahit, tapi belajar untuk telan sebab bukan semua yang manis baik, dan bukan semua yang pahit buruk ;) saya akui  yang semakin lama berada disini semakin banyak perkara yang saya suka ! weird right? ;D but its true. everything started to change to a positive and i love this changes..agak sedih juga kan bila ingat masa untuk balik di sabah sudah hampir sebab saya mula close dgn friends di Grace Assembly Church.. dah mau pulang. i am thankful that God had planned to meet us and i was so glad to be part of  GAC Butterworth family here. Thank you ! ada jodoh kita jumpa lagi, buli ka tu ?? hahaha. always boleh bhaa kalo kita..aisehh !

Okeylah.. sampai cney saja cerita hari ini , saya laparrr ! hehe ;DD

Be blessed 

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting