September 18, 2011

Never stops flowing .

Posted by DQ at 02:28
Hye All !  sorry for the late update . sure , i'm blogging now for the new entry;)

apa kabar all reader? for sure , i miss alot to blogging okey , tapi saya sentiasa tiada masa tuk update. tidak lama g kami ada midterm for financial accounting 4 , next week bah tu , on tuesday . huu , tdk lama g kan ? and i need to be ready for that . i dont want to get the bad result , so struggle lah kunun ckit . everynight force myself  to studying ;) hahaha! tapi selalu late sleep oh .. my eyes jadi hitam dah . tiapa , tuk ilmu mesti ketepikan kecantikan sementara . hahaha ...anyway , wish me luck k . 

I wish i can smile and laugh like HAHAHAHAHAHA ! ::))))))))))))))))))))))) 
oh now ! how i wish that ... saya namo bah jadi emo ni , mau happy2x..tolong kasih kembali kebisingan saya 

Today ,
saya dak pigi church 
1st time tuk sem ni tdk pigi
bored juga d rumah 
bukan tdk mau pigi, 
tapi tiada kawan dapat ambil

mau cerita cikit
.
.
.
beberapa hari ni
many things has happend 
and i try through it all , 
try to be strong to face it  
even saya tau ,
i cant do this alone
Everyday i asked myself , 
Yanie , kenapa ianya begitu sulit ?
why... T.T

and semalam,
saya bertanya pada diri sdri lagi 
"yanie . napa ni berlaku lagi sama ko?"

then saya bertanya lagi sama God
"God , kenapa ianya berulang kali saya lalui?"
"why You let my tears flow again ?"

sebenarnya itu terjadi sebab kita lah yg pilih tu kehidupan kan
makin dewesa bah pula ni kita.
tulah selalu lalui kehidupan bgni
nahh , now saya kena belajar tuk jalani hidup ni .
kena sabar , cekal , tidak beremosi
xmau nangis2x lagi , xtdk mau sedih
xmau sakit hati
sebab hidup ni terlalu jauh tuk diharungi ,
aisehhmen ! HAHAHA
saya mau ketawa !

 God bilang , hidup mesti selalu mengalir 
sebab hidup yg mengalir akan selalu melalui kehidupan yg lebih menarik

 Never stops flowing guys ~ 

God bless you !





 


0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting