September 30, 2011

HUUUHH ~ PUTUS CINTA

Posted by DQ at 03:33
Huuuuhh ! just returned from the tax class 

Firstly,  let me start this entry with a happy story ;D

Okey , td before back home kami sempat singgah d kedai runcit pakcik ,sebenarnya bukan mau beli apa2x just temankan kawan p beli ubat dekat farmasi and paling saya suka ikut sebab di kedai farmasi tu ada sediakan penimbang berat badan manusia . HAHAHA !! apalagi ,dgn tidak tau malu lah kunun ni berikut-ikutan 4 orang masuk tu farmasi. pas tu yang lucunya pura2x kunu tanya2x ubat makanan tambahan. dess ! sudah lama2x pandai p dekat ni p satu2xberbaris tengo berat badan . hahahaha !! tapi dorang lah paling sporting okey punya kawan . saya mok kasih tau . OKEY ! i admit that my weight is still the same . kekal 51kg . i swearr . hahaha ! Anyway , i am happy because it is not reduced or not increased . zzzzzz . semakin kuat makan sekarang dan semakin chubby sudah ni , i felt pelik pulak weight tdk meningkat kan ;DDD
praise the Lord ! semuanya kerna Tuhan yang mencukupkan keperluan saya . then kami p lah beli barang2x rumah jap. Rasanya kos sara hidup hari ini macam RM 15 above la..selain dari tu , i'm so happy because its FRIDAY and i LOVE  it damn much coz i can relax my minds . huuuhh ;DDD !


Business Finance mid-test
 
awww ! first time lah saya jawab soalan midterm kan ada 4 soalan oh, then answer in 1 hour saja . endak kah .................. tettttttt tu lecture tu ???? terfikir juga saya . ini midterm ka exam ni puan ??? 1 jam ko bagi msa dgn jawab 4 soalan yg bukan alang2x lagi panjang tu langkah kerja mau buat . tapi baik juga sbb puan kasih kuar yg penah dia ajar then esei tu ,ermmm tdk tau la dpt marks or tdk sbb hentam berabis . hahahha ! yg pnting " jgn tinggalkan tempat kosong bagi soalan anda" . No komen la tu BF tadi , berserah saja lah apa2x result yg kuar nanti , sbb saya sudah cuba yg terbaik. Tdr lewat sejak kebelakangan ni tu dapat marks terbaik saja .


OKEY ! I'M FELT DISAPPOINTED . T.T"
because i did not get the target marks that i want in the account mid-test ! honestly , saya sedih ni . betul2x sedih.. even saya lulus bah juga tapi saya geram juga sbb mistakes yang saya buat tu menyebabkan banyak marks yang hilang .. huhuhuh ~ seriously , saya rasa kekecwan ni lebih sakit dari putus cinta . AISEHH ;D
bila terasa macm ni, teringat pula bah situasi masa dapat result PMR dulu . nangis2x , sedih saja ....
Nvrmind , i will try the best in my exam . *pray .

YA !
lowpun ni bukan exam , tapi saya rasa penting sbb ia akan mempengaruhi PB akhir . 30% yang akan dinilai dalam midtest tu . sangatlah sayang markah2x tu hilang =.="  apapun  bersyukur sebab sampai  juga 73 ni marks saya . hahahaha ! ndak dpt A ='((


Ok ,, sudah berlalu , sudah lah yanie , pandang ke depan . fikir ,masih ada waktu tuk perbaiki kesilapan ;D


Ok la ,
Have a nice weekend ahead ya ! ;D










0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting