October 25, 2011

Forget yesterday

Posted by DQ at 00:44

Trima kasih Tuhan untuk kebaikan-Mu, saya tidak pernah memikirkan bahawa Engkau begitu setia dalam menjaga kehidupan saya selama ini. walau sering kali saja saya cuba meninggalkan kamu..lewat dari puji-pujian dan penyembahan , saya selalu dikuatkan. selalu dimenangkan ! haleluyah untuk semua itu meskipun kadangkali menitiskan airmata.Terima kasih kerna mengizinkan saya mengalami pelbagai keadan.. kerna saat itu , saya dikuatkan.secara manusiawi saya memang tidak dapat menangani kesedihan ini. tidak akan mampu berjalan dalam sendirian.tidak akan ingin mencuba lagi..saya merasa tidak mampu bertahan lagi..Tetapi Tuhan , Jauh dari pengetahuan saya , Engkau tahu apa yang saya perlukan ketika itu,Engkau tahu dan Engkau datang untuk menjaga saya..Makasi Tuhan ,saya begitu terharu dengan adanya Bapa seperti Kamu...sungguhpun keadan saat ini , saya masih dalam proses "memulihkan"..dan kadangkala gagal dalam soal iman..huuu..memang diakui, melupakn yang lalu perlu waktu tuk berubah..dan kali ini saya mula yakin Tuhan bahwa saya akan mampu melalui semua in lewat dari pimpinan Tuhan..bukan kerna kekuatan dari diri sendiri tetapi Engkaulah yang memungkinkan segalanya..

Trima kasih lagi Tuhan , moga kita akan lebih dekat lagi :D

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting