July 13, 2012

teda tajukk =.='

Posted by DQ at 07:32
Banyaknya mau dicerita tapi tidataw camana mau cakap. bilang kecewa, ya memang saya rasa kecewa, hampa, tapi apa boleh sia buat kan.. apa orang bilang bukan berkat atau rezeki saya lagi .. yestrday saya check result spa, dub dub dabb jantung sia.. mula2x tiada perasaan ni, senyum2x lagi.. tapi hatiii,, aduyyy sia ja taw.. ngeee  :) (fake smile) . tapi sekali sia buka 
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
DUKACITA dimaklumkan anda tidak terpilih dalam urusan ini . 

oh owww ! dub dub dub hati saya berhenti................... bukan apa, tiada taw camana lagi mau cakap habis sudah tidak dapat kan.. takan mau senyum, mau tawa and takan menangis pula kan.. haha lucu . saya diam ! diam diam then dengar ja kawan and cousin bagi semangt. kunun ! haha .. adoyyy , semalam sia terus tdr awal.. 

and today, i office, sia check lagi sekali. mau pasti kan betul2x ni.. nahh ! sama juga.. terluka keduakali.. huhu

and now SAH ! mmg tidak dapat bila saya check email dari spa yang menyatakan sia tidak  dapat.. ohh now sungguh terluka dan tersangat kecewa bercampur sedihh dan segalagala ada dihati.. 

sudahlahh. mungkin bukan berkat lagi tuk saya. orang yg dapat tu lebih memerlukan pekerjaan ni.. ya kan ?? btw, thanks my God, at least , i know kesedihan ini mungkin semua  terjadi kerana saya tidak melibatkn Engkau dalam hidup saya.. dan terima kasih secukupnya..

:) kawankawan, pray for me k . harap2x interview yang kedua ni dapat lah... simpaanan calon pun kira okey..

Okeylahh , tidamau cakap banyak lagi... Bai ! 

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting