August 8, 2011

God, thank you !

Posted by DQ at 06:15
Hai semua ! selamat malam ;)

malam ini saya merasa begitu tenang , ya ! perasaan yang sgt menyenangkan dan syukur untuk semua ini . first for all , thanks thanks and thanks alot to our God , in everywhere , in everything , in any situation, He still inside us . Bapa , Kau sungguh baik , tidak pernah pun meninggalkan saya , thanks God ! malam ini saya sorang d rumah . oleh kerana teman serumah keluar jalan2x, dan saya memilih utk tidak keluar bersama .and yaeh ! itu lah pilihan yg tepat . tambahan lagi, saya cuba tuk berjimat cermat bulan ini kerna penggunan bulan lalu terlalu byk and i think i need to be more wisely using my money . hihi ;D ermm,, dan kerna x keluar ,memandangkan saya da buat soalan akaun dan sudahpun siap , saya menambil waktu untuk menulis entri yang baru , haha and saya bolehlah rehat awal . susah jugakan tiap malam tdr lewat . actually , tiada2x apa2x pun yang maw dikongsikan malam ini . saya cuma rasa terlalu rindu dgn family d sabah . and i know , they also miss me here . ;D


okey then , that all for tonight . God blessed ya ! ;)

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting