February 19, 2011

Saya bosan . Itu saja .

Posted by DQ at 00:43
Dear Mr. Yooel 
saya bosann .
now 4.19 p.m
time to bobo bah
tapi...  
sekarang saya rasa LAPAR
saya malass p cafe . pilihan sdri
saya bukan diet tapi bukan juga ndakk diet 
but always on diet . hehe 
like i said b4 , i want to lose 5kg 
hehe if bolehh lah tecapai tu hajat xP
mimpi balik sabah dgn body yg slim 
HAHAHAHAHA
like a SOWT bah sudahh dgn "menguruskan badan"
papunn , is palink sa hepie dapi kurangkan 4kg okeh
dalam masa 2 months only . YEAH *clap clap hand*
kiki xP . SO, PELUANG TU ADA ! XD
deii , now part of body yang palink 
kena jaga adalah :
1 : my stomache ( takut sa buncit eehh)
2nd is my lengan (nanti mcm tu angkat berat, tidaa mow !)
3rd kaki laah , apa lagi . hehehe 
palink important is tu weight la . huuu~
1 kg jak nekk , hbis whaa hamburr fikiran
papun , majulah diet tuk diri sendiri 
xDDDD
erhmm .. key lah , cukup tuk hari neh .
BAIBAI 


 

0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting