January 31, 2011

4 years .

Posted by DQ at 00:57
FOUR YEARS
For me , masa yg sgt sulit tuk dilewati .
with so much pain, hurt, sadness, disappointment and much more 
tapi hanya sedikit kebahagian yg ada .
huu~~ timbul d fikiran saya . why? 
why did you hurt youself?
WHY ..
selama 4 tahun .

Sorry Friend . saya tidak bermaksud tuk menyakiti kamu
dan saya tdk menyedari suma tu 
kalau lahh kamu taw ,
I'm so sad to hear that . sorry ahh . im really meant it .
SORRY . ',(
mungkin saya lupa mengatakan maaf dgn kamu
selama nehh .

ermm ~!
 DULU kita bukan macam nehh kann .
bila jumpa jak ketawa2x . hepey lah org nampak .
ko main muzik , saya nyanyi nyanyi . HAHA .
tolong kasi sumbank tu lagu .
tiapa tuk kemuliaan Tuhan juga .
pas tue slalu share pa jak . serasi waa kita kan .
buat decoretion together2X . sama kawan2x yg len juga .
beganti2x blanja makan . pa g , GEMSS suma bahh gara2x ko . 
but NOW . everything has changed .
saya tida macam dulu dan ko juga bukan macam tue .
cuma saya bersyukur kerna saya lebih dulu
dimenangkan dalam hal tu .
Thanks to Lord . 
He make me all things new . Dia perbaharui hati saya tuk
mengenal sesorang ,means dgn org yg saya syg sekarang .
dan saya berdoa sepanjang masa tu tuk Tuhan pulihkan ko juga 
Syukur . baru2x neh saya dgr dri kawan , 
ko da pulih dari suma tu .
saya terharu . Dan hati saya tdk berhenti bersyukur tuk suma tu .

waaa , best la masa tue . tapi syg takkan berulang lagi
sebab masa suda mencuri semuanya .
but i'm sure
Ada rencana yg lebih baik lagi tuk kita suma . kann .. ',)

Friends , i pray ..
you will meet sumone who loves you
and  that person is really you need in your life .
Good luck !
God blessed ~! 











0 comments:

Post a Comment

 

Heart Singing Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting